Google Website Translator

3. 5. 2011

Made in Prvý máj

Mesiac máj mám zo všetkých 12-tich asi najradšej. Začína vždy parádnymi oslavami Prvého mája v Zámockom parku, na ktorých nesmiem chýbať. Deň strávený v prírode, s fajn ľuďmi, pri pive, cigánskej, hudbe....skoro akoby to bol prvý letný festival. Oslava prvých teplých dní.
Tento rok som ho absolvovala už od rána ....plných 10 hodín vonku,... či pršalo, fúkalo, pálilo slnko....
Najradšej na ňom mám, že vždy sa stretnem s mnohými ľuďmi, ktorých som dlho nevidela ....spontánne stretnutia... sú akoby riadené mágiou osudu.
Môj najkrajší zážitok z tohto dňa bol, keď sme ho tradične, po roku, zakončili langošom.
Fotka sa po kliknutí zväčší .... :)

Papierový širák ...vydržal!
Farmár hľadá ženu
Pirátsky balón ...?!? 
Plnený balón
Sk8 Mis
Archanjel Gabriel
Monster
V tebe sa vidím
Stormáci....Somráci? Nieee :) Prvotriedna kvalita!
Prst v anále
Idiáni vs Bílá tvář
supersonic electronic
Metalová kukla
malý "gauner"
I'm lovin' it!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára