Google Website Translator

26. 5. 2011

Milujem jedlo a nehanbím sa za to!

Labužníkom sa človek asi väčšinou rodí, ja som sa ním stala počas posledných rokov. 
Ako dieťa som nemala problém zjesť čokoľvek (okrem chobotnice), no s pribúdajúcimi rokmi som si začala formovať vlastný jedálniček.
Či už to bolo okolnosťami alebo túžbou tvoriť, je dnes ťažké povedať,ale približne v 15tich rokoch som začala variť.Vždy som sa riadila intuíciou a používala kreativitu,recepty boli len inšpiráciou. Jednoduchosť a harmónia chutí je pre mňa asi kľúčová.



Po varení je tu ďalšia s jedlom spojená činnosť a tou je foodstyling. Alebo hranie sa s jedlom? Každý vie, že jedia aj oči ...prečo si teda nedať záležať ako jedlo vyzerá na tanieri aj doma v našej kuchyni, nie len v reštaurácií.
Tento rok som sa snažila moje "výtvory" aj fotiť...zámerne, kvôli projektu do školy....no zároveň to poslúži aj ako stimulátor chuťových buniek. Tak ...nech sa páči!

















Slinky sa zbiehajú? 
Tak rýchlo do chladničky.. :)





Ale všetko z mierou ...
"Neži aby si jedol, ale jedz aby si žil."

2 komentáre:

  1. ach ja tiez milujem jedlo! a podla toho aj vyzeram :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je jediná nevýhoda tejto vášne :) ale inak to za to stojí podla mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť