Google Website Translator

6. 5. 2011

/môj prvý Čajníček z Konvičkova/

Predstavujem Vám pána Kanne von Teekanne  a jeho slečnu Tasse.

Dokonalý pár






Tento set som dostala ako darček od mojej maminky. Je z fajnového jemného porcelánu a hoci je motív len potlač i tak sa mi veľmi páči jeho prevedenie. Čo ma veľmi milo prekvapilo je fakt, že tento malinký čajníček je schopný obsiahnuť až 400 ml čaju a má aj zabudované sitko!
Konečne môžem počas večerov strávených pri dobrej knihe vychutnávať príjemne servírovaný voňavý čajík :)
Chystám sa na životopis slávnej vedkyňe Curie-Sklodowskej



TIP ODO MŇA
___Tešte sa z maličkostí. Okrem dobrého pocitu, budete mať aj pocit bohatstva a spokojnosti___

1 komentár:

  1. Nádherné! To sa bude piť..juuj tento príspevok ulahodil môjmu oku :-)

    OdpovedaťOdstrániť