Google Website Translator

14. 7. 2011

Animal planet

Zvieratká sú jediné tvory, ktoré dokážu milovať človeka bezpodmienečne,... dokážu ho chrániť,podriadiť sa mu, súcitiť s ním, nikdy mu neublížia....ak ich neohrozí. 

Nebojujem        proti násiliu na zvieratách, ale odsudzujem ľudí, čo sú schopní ho páchať (pre radosť, peniaze,..). 
Nenosím           kožuchy a kožených vecí mám málo, ale tak inteligentný tvor ako je slon, by nemal byť zabitý len pre pár svojich obyčajných klov. 
Nie som           vegetariánka, ale mäso zvierat, čo trpeli, mi nechutí. 

Keďže posledné dni viac ako inokedy nadobúdam úctu k týmto tvorom, dovoľte mi podeliť sa s vami o moju zbierku ich fotiek. No nie sú rozkošní? ♥

Dnes servírujeme- Chiqita na prírodno
Malý Jerry je už v psom nebíčku ♥  fňuk
Drzý pes na Račku


Domček nemá poistený
Kočička z Hviezdoslavovej ul.



Mr. Frog from Rudava Beach


Frajer Ricky

Túlavá šelma

Riško... kocúrik z ulice

Tatko čo stráži svoje deti 

Vetrí...stráži...chráni....Ťapo je veterán ♥

Had, pohladený prvý krát ...nebojím sa :)

Rúfus ...taký šibal!

Sally je najväčší maznák

Zradkyňa Puma ...
už sú to 2 roky čo mi utiekla

photo by Lettenia

2 komentáre:

  1. tá žaba je naaaj :-) a mačka na talérku :D to bol koho nápad? :D super!!! to už sú 2 roky co puma utékla?? ale to lecí :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotečky! ..fotogenickejší než ľudia :-)

    OdpovedaťOdstrániť