Google Website Translator

20. 7. 2011

Splnené sny!

DNES JE DEŇ NAPLNENIA ...DEŇ VĎAKY! 
1. Sen - Klobúk
Už veľmi veľmi dlho som snívala o takom tom veľkom klobúku,..čo nádherne lemuje tvár a podtrhuje ženskosť....dnes sa mi ten sen splnil, a to len za 3.60€!
(Kiež by som mala viac bubákov ...kúpila by som ten za 15€, čo vydrží dlhšie)



2. Sen - Kristusky
Prvé som si zadovážila keď som mala 15 rôčkov, rozpadli sa po 2 rokoch, druhé (šmejdy) nevydržali ani rok, ale týmto koženým nádherám fandím ...Vydržte! 




Kúpené sú v tomto báječnom e-shope www.hippiestyle.cz spolu s Lenonkami (Tie sú mojeho Milého)


3. Sen - Festival
Vždy som mala rada letné festivaly, kde je človek na chvíľu mimo realitu, s priateľmi, hudbou, pod holým nebom ....ale nikdy som nemohla povedať, "tak tento festival je presne to, po čom moja duša piští" ...kapely neboli to pravé orechové, prostredie nebolo oázou v rušnom svete, myšlienka festivalu ....nebola. Ale ...

Trutnov naplnil všetky moje predstavy o festivale. Neviem sa dočkať!

Za splnenie mojich snov ďakujem Najvyššiemu, Tescu, Hippie style e-Shopu a Miláčkovi  

2 komentáre: