Google Website Translator

10. 11. 2011

Halloween Party 2011 - Xena Princess Warrior costume

29.10.2011 Bašta Rock Pub Malacky  

Halloween Party & Live Koncert Lucas Perny 
___________________________



Už v auguste 2011 kedy som sa rozhodla pre ofinu som tušila, že môj nový look budem vedieť využiť, no stále som sa neodvážila  pomyslieťže budem šiť kostým môjho detského seriálového idolu!!!
___________________________________
Xena Intro
Tadáda táda da dá dá dáááááá
___________________________

Výsledok? Som Xena, princezná bojovnica!


_________________________________________
 Kostým som ušila ručne,
 z jedných kožených nohavíc zo second-handu za  1,50 € !!!! 




Šitie mi dalo veľa práce.....



Urobiť z jedných nohavíc šaty
 ...chcelo to dlhé premýšľanie a dôsledný plán...


Už chýbala len zbroj a zbrane ...najkreatívnejšia práca!


Chakram zožal najväčší úspech!



Tieto fotky kostýmu sú už po jeho nosení, 
takže je vidno ako úžasne sa za jeden večer zničil....

Nevyzerá presne podľa mojich predstáv, ale na to ako málo času a prostriedkov som mala, 
môžem povedať, že som na seba za tento výtvor hrdá! :)
Ako na to, som sa inšpirovala tuto na webe 
TU!
___________________________

Bojový pokrik na záver ! 

___________________________

Hurá, kostým sa podaril a mal aj veľký úspech a zožal obdiv ...

U mňa si zaslúžia obdiv všetci návrhári a krajčíri 
za ich ohromnú  a náročnú prácu 
...nie je to nič ľahké!
___________________________


Ďakujem za skvelý večer, priatelia! 


Photos: Lettenia, Bašta Malacky, Čajová Konvica

2 komentáre:

  1. Jee keď to znovu vidím..
    Aha Xena!!! úžasné.. jeden veľký krásny obdiv..si proste šikula..
    Adame! ty si ju drž!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Ti moc moc moc, je strašne krásne počuť, že sa mi niečo podarilo :) Ja obdivujem vás! Detailisti!
    Pripomenula si mi, že ešte jedna krásna fotka tam chýbala ...

    OdpovedaťOdstrániť