Google Website Translator

13. 3. 2012

Fan Glog-Mon Collage-Van Gogh

 Vincent Willem Van Gogh 

Maliar, ktorému sa dostalo uznania až po smrti.
Žil bez slávy.
 Utápal sa v depresiách.
Miloval slnečnice.

Jeho maľby ma vždy fascinovali.
Jednoduchosťou, kontrastom farieb, geometriou línií, motívom scenérií, melanchóliou...

Môj najobľúbenejší obraz Hviezdna noc, 
som si ešte pár rokov dozadu dovolila upraviť doplnením môjho portrétu. 
Potom už to išlo samo a k jeho obrazom som svoje fotky pridávala znova.

Pre niekoho je to zneuctenie jeho diel, pre mňa vyjadrením lásky k jeho umeniu.
Na prejav lásky...On odrezal si svoje ucho, ja orezala som svoje fotky ...

Hviezdna noc

Olivovníky

Iná hviezdna noc

Spálňa v Arles

Terasa Kaviarne v noci


Tvorba iného obdivovateľa Gogha

Van Goghova neposlušná mačka  (Eve Riser-Roberts)   

Ďalšie obľúbené obrazy bez mojej úpravy
Havrani nad obilným poľom

Záhrada v Daubigny

Červená vinica

12 Slnečníc
Pár topánok
Obilné pole s cyprusom

Pamiatka zo záhrady Etten

Kaviareň v noci

4 komentáre:

  1. Myslím, že by to ocenil :)
    Už dávnejšie som o ňom zastihla dokument a bol to veľmi svojsky, zvlastny clovek (ty umelci..) a najma pamatam si ako som sa cudovala nad tym, ze obrazov 12 slnecnic je tak vela!

    Petra Toth Jewellery (giveaway)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On miloval slnečnice a maľoval ich neustále... Tvrdil, že obrazy slnečníc by chcel mať všade ...ako okenné vitráže v gotickom kostole :)

      Odstrániť
  2. oh what a fabulous post darling! i love van gogh and your collages are amazing!
    kiss,mary
    http://maryloucinnamon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for your lovely comment, Mary Lou :) I love your blog and I'm glad you like mine too.

      Odstrániť