Google Website Translator

4. 7. 2012

British start of Summer 2012

Začiatkom leta som znova po dlhom čase zavítala na Britské ostrovy za rodinou ...
Prebiehali práve pompézne oslavy 60. rokov vládnutia kráľovnej Betky II., čo bolo vidieť a počuť na každom kroku. Kto neoslavuje nie je Brit! 
My sme neoslavovali...
Konečne som videla svoju malú neter Claru, jej krásny úsmev, žiarivé očká, chutnučké prstíky...
Tradične pršalo častejšie ako sme chceli ...ale nevadí. Teším sa, že som mohla byť s mojimi blízkymi.
A tuto nižšie ...
Zopár fotiek pre vás - krásne spomienky pre mňa :)

Here we are.Yeah!
Candid photo
It's going to rain
Britain almighty


Ready to fly
Eros
Loves me or not
Feeder
Hellooo
Strechin'
U said Nuts? 
China Town
Mini
Good evening London
Forgotten shoe
Camden Horses
Parking for long
Love the Doors
Brit Pub
Seductive Guinnes
Virginia Waters
She loves the ball
Run Run for your ball
All wet
Clara with friends 

..a mimochodom ...boli ste už v Londýne? Ako sa vám páčilo?
...a na záver soundtrack nášho pobytu v Anglicku... čo som započula a je to 100% Britské, čiže Úžasné!


Photo by Lettenia&nOun

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára