Google Website Translator

12. 9. 2012

hockus pockus - aspon to skús!

Nie je to dávno, čo mi napadla revolučná myšlienka.
Nič nové, ale prebudilo ma to z apatie.

"Lenivosť sa rada pretvaruje, že je trpezlivosťou, pri čakaní na zázrak."

A keď som sa rozhodla nečakať na zázrak ...
podarilo sa mi pár zaujímavých záberov...
zrazu rastiem a objavujem samu seba...
začala som fotiť inak ako doteraz...
aspoň mne sa tak javí.

Preto sa oplatí vyjsť zo svojej "komfortnej zóny" a aspoň SKÚSIŤ!













Za poslednú foto môžete HLASOVAŤ v súťaži : "Objavte čaro Záhoria" 
od 11.8.-23.9. v Pálfiovskom kaštieli v Malackách.
Výstava je otvorená v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 a cez víkendy od 16.00 do 19.00
Za každý hlas máte u mňa pusu :-* :)

photo&edit by Lettenia

2 komentáre:

  1. Krásné fotky, zvláště první dvě a poslední se mi moc líbí :) To jsi dělala ty tu klícku nebo ne, je nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne! :) Klietku som nevyrábala, je to krásny produkt od firmy PartyLite :)

      Odstrániť