Google Website Translator

18. 2. 2013

Alchemy


Vždy ma lákala alchýmia. Spájanie nesúrodých prvkov. Miešanie a kombinovanie. Experimenty.
Už ako malá som miešala rôzne korenie s všakovakými tekutinami v kuchyni. 
V kúpeľni som zasa mixovala rúže s rozdrvenými práškovými očnými tieňmi.
Je vzrušujúce nevedieť, čo z toho vznikne. Mystérium.Sama som si vytvárala svoje vlastné farby a chute.
Po čase som to skúsila znova (viď modré pery), no nie je to už také napínavé ako vtedy...

A ako to mám robiť teraz, keď už experimenty v kuchyni ani v kúpeľni nie sú lákavé?
 Digitálna foto-alchýmia ... asi takto.
_____________________________________________________________________________

I was always attracted by alchemy. Combining heterogenous elements. Mixing and joining. Experiments.
Since I was little girl I used to mix spices with various liquids and doing mess in the kitchen.
In the bathroom I used to mix lipsticks with cracked eye shadows (making my mom very happy).
I was excited about what could become from it. Mystery. I created my own colours and tastes.
After some time I did it again ( see blue lips), but it's not as much exting as when I was a child.

How to do it now, when experiments in kitchen and in the bathroom aren't exciting anymore? 
Digital photo-alchemy... this way.




A varenie! Alchýmia nekonečných možností. Najlepšie sa experimentuje na šalátoch.
___________________________________________________________
And cooking! Alcehmy of infinite options. Salads are the best for experiments.



+ Alchýmia v hudobnom prevedení. Magické violončelo.



photos&edit: nOun + Lettenia ©

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára