Google Website Translator

18. 6. 2013

Oi! Little Big Britain - Hey! Malá Veľká Británia

Welcome to Britain. This is England, my dear. 
Oi!

Tí, čo sú mi blízki, už dávno vedia, že som zmenila lokalitu. Patrične sme sa rozlúčili a povedali si dovidenia.
Pre ostatných tu mám novinku. Pred 78. dňami som sa presunula o 1600 km na západ.
Bližšie k nultému poludníku a Temži. Ani ku kráľovnej Alžbetke č. 2 to nemám už tak ďaleko (aj keď sme sa ešte osobne nestretli) a nehovoriac o 1/3 mojej rodinky, s ktorou sa konečne nevidím len cez Skype.
Fotky sú z mestečka Bracknell, asi 30 km  od Londýna. Len tak narýchlo.
Kukajte! 
_____________________________________________________

My closest ones already know that I've changed location. My farewell was "see you soon".
For the rest of you, I've got big news! 78. days ago I moved 1600 km to west.
Closer to prime meridian and Thames river. Queen Betty the second is almost my neighbour now (we haven't met yet) and finally I'm closer to 1/3 of my family and we don't see each other on Sykpe only.
Photos are from Bracknell town, aprox. 30 km from London. Just quick shots.
Enjoy!



Subways in Bracknell II.

Subways in Bracknell I.

Paparazzi

Harvest.

Houses.

Skies.

Forest way.

Everywhere.

Hello from England! :)

Hello

2 komentáre: